Hafta içi Pzt-Cum 08:30 - 18:30 arası0212 635 09 66 numaralı telefondan bizi arayın.
Bize E-posta gönderin.[email protected]
WhatsApp'dan bize ulaşın.0541 635 09 66
Hafta içi Pzt-Cum 08:30 - 18:30 ArasıCanlı Sohbet Desteğimizi Kullanın.
İletişim formu gönderinİletişim formu ile yardım alın.
İşlem Rehberi Bilgi bulma konusunda yardıma mı ihtiyacınız var? En Çok Sorulan Popüler Sorularımızdan bazılarına ve yardımcı bağlantılarımıza göz atın.
Yardıma mı ihtiyacınız var? Bize Ulaşın! Müşteri Çözümleri Ekibimiz en kısa sürede size dönüş yapacaktır.
Bir Soru Sor
 
iles.com.tr Hakkında
iles.com.tr kimdir?
İles.com.tr, istanbul'da merkez mağazası ve lojistik depoları bulunan başta öztiryakiler olmak üzere profesyonel mutfak ekipmanları sektöründe kendini kanıtlamış markaların ana bayiliğini üstlenmiş olan iles endüstriyel mutfak cihazları san.tic.ltd.şti'nin etbis'e kayıtlı online satış mağazasıdır. iles.com.tr yerli ve ithal konusunda tecrübeli seçkin markaları, üyelerine özel uygun fiyatlarla sunarak, ayrıcalıklı alışveriş deneyimi yaşatan özel bir alışveriş sitesidir. iles.com.tr'ye üye olmak tamamen ücretsizdir. iles.com.tr üzerinden satılan tüm ürünler, o markaya ait ürün kataloğunda yer alan orijinal ürünlerdir. iles.com.tr’de yüksek güvenlik sistemi, 128 bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan SSL Sertifikası kullanılır.
Sitenizden alışveriş yapmak güvenli mi?
Evet. Tamamen güvendesiniz. iles.com.tr’de yüksek güvenlik sistemi olan 128 bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan SSL Sertifikası kullanılır. iles.com.tr'de alışveriş yapılırken iyzico ödeme sistemi kullanılmaktadır kullanılan kart bilgileri sizin onayınız olmaz ise kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez.
Satılan ürünler orjinalmi mi?
Evet. Seçmiş olduğunuz markanın orjinal ürünü gönderilmektedir. En üst kalitede ürün sunan saygın tedarikçi ve imalatcı firmalarla çalışıyoruz. Ürünler garantili ve faturalı olarak satışa sunulur. Detaylı bilgi talep etmeniz halinde iletişim kanallarımızdan bizimle irtibata geçebilirsiniz.
Fiziki mağazanız var mı?
Evet var. Fakat takdir edersiniz ki iles.com.tr’de bulunan binlerce ürünü mağazada tutma şansımız yok ürünlerin büyük bölümü lojistik depolarımız ve tedarikci depolarından sevk edilmektedir. Ürünü mağazamızda yakından görmeyi istemeniz ve destek ekibimizle iletişime geçmeniz durumunda mağazada bulunmasa bile depolarımızdan mağazamıza getirip sunabiliriz.
Gizlilik politikanız nedir?
Gizlilik politikamıza linkten ulaşabilirsiniz.
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu hakkında Aydınlatma Metni'ne nereden ulaşabilirim?
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu hakkında Aydınlatma Metni'mize bu linkten ulaşabilirsiniz.
Kargo ve Teslimat
Siparişimin teslimat adresini veya alıcı adını değiştirebilir miyim?
Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini ancak kargo firmaları yapabilir. Değişiklik talebinizi iki şekilde iletebilirsiniz.1. Kargo firmasını arayarak 2. Destek ekibimizi iletişim numaralarımızdan arayarak.
Siparişim ne zaman gelir?
Satın aldığınız ürünler ürün detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında istisnai durum olmaması halinde kargoya teslim edilir.Kargoya teslim edildiğinde sitemiz üzerinden email kargo şubesi giriş yaptıkdan sonra ve Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz. Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" veya bu linkden takip edebilirsiniz.
Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?
Kargo firmaları pazar günleri hariç teslimat yapmaktadır.
Kargo teslimatında gecikme yaşanma nedeni nedir?
Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra ürünlerinizin teslimat süresi, teslimatın yapılacağı adres ve kargo firmasının teslimat süresine göre değişkenlik gösterebilir. Teslimat süreleriyle ilgili detaylı bilgiyi ilgili kargo firmasından alabilirsiniz. Sevkiyat gecikmesine neden olan aşağıdaki durumlarda sevkiyat süreleri değişiklik gösterebilmektedir. Yoğun kampanya dönemleri, Resmi bayramlar, Hava muhalefeti ve Doğal afetler
Geciken siparişim ne zaman kargoya teslim edilir?
Ürün detay sayfasında yer alan ‘’Kargo Süresi’’ alanında belirtmiş olduğumuz sürenin istisnai olarak aşması, ürünün temin ve tedariği kaynaklıdır. Siparişinizin temin ve tedariğin de yaşanılabilecek gecikme hakkında detaylı bilgi için 0212 635 09 66 numaralı telefonu arayarak sevkiyat süresi hakkında bilgi alabilirsiniz.
Teslimat ücreti var mı?
Kargo bedava kampanyaları ve 250 TL ve üzeri siparişlerde kargo ücreti alınmamaktadır.
Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?
Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında mutlaka kontrol edin. Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, teslim almadan paketi kargo firması ile iade gönderebilirsiniz. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip iles.com.tr'ye geri gönderin. Ürünü teslim aldıktan sonra yetkili servis tarafından kurulumu gereken ürünlerde yetkili servis bilgisi olmadan açılırsa ve kullanılırsa ürün iade kapsamı dışında kalır.
Yurtdışına teslimatınız var mı?
iles.com.tr'de Türkiye içinde her yere gönderim yapılmaktadır.Yurt dışı gönderimler için anlaşmalı lojistik firmanız olması halinde taşıyıcı lojistik depolara teslim edilir.Yurt dışı teslimat yapılmamaktadır.
Kargom nerede?
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde iles.com.tr üzerinden Siparişiniz kargoya verildi başlıklı bilgilendirme maili ve kargo firmasından bilgi SMS’i alırsınız. Bu SMS ve bilgi mesajı geldikten sonra kargonuzu 2 şekilde takip edebilirsiniz: Bilgi mesajının içerisinde yer alan “Kargo Takip” linkinden veya Üye girişi yapıldık dan sonra Hesabım sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" linkinden takip edebilirsiniz.
Hesap Bilgileri
Kullanıcı bilgilerimi nasıl değiştiririm?
Kullanıcı bilgilerinizi değiştirmek için öncelikle kayıtlı hesabınıza giriş yapmalısınız. Giriş yaptıktan sonra Hesabım’a tıklayın . İlgili bağlantılara tıklayarak gönderim ve fatura adreslerinizi ekleyebilir, düzenleyebilir veya görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca mevcut sipariş durumunu kontrol edebilir, önceki siparişleri görüntüleyebilir veya öğeleri inceleyebilirsiniz.
Nasıl Üye olurum?
Sayfanın sağ üstünden yer alan Giriş Yap>Üye Ol alanından kullandığınız aktif bir e-posta adresi girerek oluşturacağınız şifre ile üyeliğinizi tamamlayabilirsiniz.
Üye olurken nelere dikkat etmeliyim?
Üye olurken kullanacağız e-postanızın doğruluğundan emin olmalı, aktif kullandığınız bir adres ile üyeliğinizi tamamlamalısınız. Size ve siparişinize özel tüm bilgilendirmeleri bu adres üzerinden paylaşacağız. Şifrenizin; 7-15 karakter arasında olmasına, en az 1 harf ve 1 rakam içermesine dikkat etmelisiniz.
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Üye olmadan sipariş verebilirsiniz. Bunun için ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyerek, 'Sepeti onayla' adımında karşınıza çıkan ekrandan 'Üye Olmadan Devam Et' demeniz yeterli. Üye olmadan verdiğiniz siparişe ait bilgilendirmeleri, sipariş esnasında paylaştığınız e-posta adresinden takip edebilirsiniz. Siparişlerinize ait bilgilere erişebilmek için üye olarak sipariş vermenizi tavsiye ederiz.
Şifremi unuttum. Nasıl geri alabilirim?
Şifrenizi unuttuysanız eğer, şifre sıfırlama işlemi yaparak hesabınıza giriş yapabilirsiniz.Bunun için takip edeceğiniz adımlar; Üye Girişi sayfasından 'Şifremi unuttum' yazısına tıklayın. Üyeliğinize ait e-posta adresinizi girerek 'Gönder' dediğinizde ilgili e-posta adresinize bir link gelecek. Gelen linke tıklayarak yeni şifre oluşturma işleminizi yapabilirsiniz. Eğer link size ulaşmadı ise spam klasörünüzü kontrol edin.
Nasıl sipariş verebilirim?
Sipariş verebilmek için şu adımları izlemeniz yeterli: Ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri 'Sepete Ekle' butonuna tıklayarak sepetinize ekleyebilirsiniz. Ödeme ekranından kayıtlı adreslerinizden birini seçebilir, veya yeni bir adres bilgisi ekleyebilirsiniz. Aynı ekranra kart bilgilerinizi girip, taksit yapmak isterseniz taksit seçeneklerinden birini seçerek ödeme işleminizi tamamlayabilirsiniz.
Ödememi nasıl yaparım?
Ödemeyi kredi kartı, banka kartı, havale, eft, mail order seçenekleri ile gerçekleştirebilirsiniz. Kart bilgilerinizi girdikten sonra eğer taksit yapılabilen ürünlerse taksit seçeneklerinden birini seçip alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.Kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır.
Siparişler
Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim?
Hediye paketi ve notu uygulaması bulunmamaktadır.
Siparişime ait faturaya nasıl ulaşabilirim ?
Faturanız sistemimizde kayıtlı olan email adresisinize gönderilmektedir. Faturanıza ulaşamamanız ve tekrar taleb etmeniz halinde iletişim numaralarımızı arayarak destek alabilirsiniz.
Siparişim ne zaman gelir?
Satın aldığınız ürünler ürün detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilir. Satın aldığınız ürünlerin teslimat tarihine "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sayfasından da ulaşabilirsiniz. Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz. Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" linkinden takip edebilirsiniz. Siparişinizin kargoya verildikten sonraki durumunu kargo takip numaranız ile kontrol edebilir veya kargo firması ile iletişime geçerek öğrenebilirsiniz.
Nasıl Sipariş verebilirim?
Sipariş verebilmek için şu adımları izlemeniz yeterli: Ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri 'Sepete Ekle' butonuna tıklayarak sepetinize ekleyebilirsiniz. Ödeme ekranından kayıtlı adreslerinizden birini seçebilir veya yeni bir adres bilgisi ekleyebilirsiniz.
Siparişim iptal edilmiş?
Oluşturduğunuz bazı siparişler sistemimiz tarafından stok riskli bulunduğu zaman veya diğer iptal nedenlerinin söz konusu olması halinde güvenliğiniz nedeniyle otomatik olarak iptal edilebilir. Siparişinizin iptal edilme nedenini üyelik e-mail adresinize gönderilen mailden de öğrenebilirsiniz.
Siparişim eksik gönderilmiş?
Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın. Paket içeriği eksik veya yanlışsa paket hasarlıysa: 1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın. 2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun. 3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte iles.com.tr'ye geri gönderin. 4. Durumla ilgili iletişim kanallarından bizimle irtibata geçin. Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi yukarıdaki iletişim kanallarından bize iletin. Uzman Müşteri Destek ekibimiz talebinizi inceleyecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce aşağıdaki şekilde kolayca iptal edebilirsiniz. Siparişlerim > “Sipariş Detayı” > “Sipariş İptal” adımlarını takip ederek. Ürünleriniz kargolanmak üzere hazırlanmaya başlandıysa (faturanız kesildiyse) veya kargoya verildiyse iptal edilemez. Bu durumda ürünü teslim aldığınızda iade edebilirsiniz.
İade
Aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?
1. iles.com.tr sağ üst köşede bulunan "Hesabım" bölümünden “Siparişlerim'e“ gidin. 2. Siparişlerim butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin. 3. "Kolay İade " butonuna basın. 4. İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekir. 5. İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun. Faturanız yoksa aşağıdaki bilgileri boş bir kağıda yazıp iade paketinin içine koyup iadenizi yapabilirsiniz.Ad Soyad:, Sipariş No:, İade Nedeni: 6. Paketi iade kargo koduyla birlikte seçtiğiniz kargoya 7 gün içinde teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir, ayrıca bir İade adresi belirtmeniz gerekmez.iade kodu ( link ) İade oluşturmadan önce iade politikası bölümünü mutlaka okuyun.
İade politikanız nedir?
İade süresi ürün elinize ulaştığından itibaren 14 gündür.İade politikamız hakkında detaylı bilgiye ve iade kodununa bu ( link ) den ulaşabilirsiniz.
İade kargo kodunu nasıl alabilirim?
İade süresi ürün elinize ulaştığından itibaren 14 gündür.İade kargo gönderimi sadece yurtiçi kargo ile yapılmaktadır. İade politikamız hakkında detaylı bilgiye ve iade kodununa bu ( link ) den ulaşabilirsiniz.
Hangi ürünleri iade edemiyorum?
İadesini yapacağınız ürünler yasal iade süresi olan 14 günü geçmiş, orjinal ambalajı bozulmuş, kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz, kargo ödemesi tarafınızdan ödenecek şekilde geri gönderilir.
İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?
Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Ürün iade şartlarına uygunsa 2-10 iş günü içerisinde iade süreci tamamlanır. Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir. İadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir. Bu mesajı aldıysanız bankanıza iles.com.tr tarafından ücret iadesi yapılmış demektir. İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur. iles.com.tr taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır. Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.
14 günlük iade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?
Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 14gündür. 14 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.
Ödeme
Ödememi nasıl yaparım?
Ödemeyi kredi kartı, banka kartı ve havale/eft ile gerçekleştirebilirsiniz. Kart bilgilerinizi girdikten sonra eğer taksit yapılabilen ürünlerse taksit seçeneklerinden birini seçip alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. Havale/eft seçilen siparişlerde işlem açıklamasına sipariş numaranızı yazmanız gerekir.
Kapıda ödeme yapabilir miyim?
Kapıda ödeme seçeneğimiz yokdur. Kredi kartı, banka kartı veya havale/eft ile online ödeme yapabilirsiniz.
Siparişim "Ödeme Bekleniyor" statüsünde görünüyor, Ne yapmalıyım?
Bu statüdeki işlemlerde aşağıdaki durumlar yaşanıyor olabilir 0212 635 09 66 numaralı telefondan veya [email protected] tarafımıza ulaşarak bilgi alabilirsiniz. Siparişinizi oluştururken ödeme tipi olarak eft/havaleyi seçip ödeme işleminizi gerçekleştirdiyseniz, ödemeniz hesaplarımıza henüz yansımamış olabilir. Bankaların internet şubesinden hesaplarımıza yapılan ödemelerin açıklama kısmına sipariş numarası yazılması durumunda, hafta içi aynı gün içerisinde, sipariş numarası belirtilmeden yapılan ödemeler ise 2 iş günü içerisinde onaylanır. İnternet bankacılığından veya banka şubesinden sipariş numarası belirtilerek yapılan havale/EFT ödemeleri daha hızlı işleme alınır.
Gönderi Masraflarına İlişkin Sorumluluk
www.iles.com.tr resmi E-ticaret platformu, iade dönemi sırasında yalnızca bir iade gönderisi olmak şartıyla gönderi masrafını üstlenecektir. Bu nedenle, sipariş kapsamında iadeye tabi olan tüm ürünleri tek seferde göndermeniz gerekmektedir. Tek seferde göndermemeniz durumunda, kalan ürünlerin gönderi masrafı tarafınızdan ödenmek durumunda olacaktır. İade edilen ürünlerin eksik olması durumunda, eksikleri tamamlamanız gerekecektir. Eksiklerin tamamlanamaması uygun olmayan iade sayılacaktır. Gerekli olmayan ürünleri iade için göndermeniz durumunda, www.iles.com.tr söz konusu ürünleri size geri gönderecektir. Bu ürünlerin geri gönderim masrafını karşılamak sizin sorumluluğunuzdadır. İade edilen ürün kullanıcı tarafından ambalajı bozulmuş, kullanılmış, denenmiş ve iade politikasına uygun şekilde gönderilmemiş ise gönderi masrafının tarafınızdan ödenmesi gerekecektir.
Ürün & Alışveriş
Ürün değerlendirmesi nedir?
iles.com.tr'de kullanıcılarımız ürünlerle ilgili görüşlerini ve deneyimlerini diğer kullanıcıların da faydalanabilmesi için paylaşabilirler. Ürünü satın alan üyelerin yaptığı yorumların yanında Ürünü satın aldı ifadesi bulunur. Kullanıcıların yaptıkları yorumları ve ürünlerin ortalama puanlarını ürün detay sayfasında bulunan Ürün Değerlendirmeleri alanından görebilirsiniz. Dilerseniz ürün detay sayfasındaki yorum yap butonuna tıklayarak ürünleri puanlayabilir ve yorumlarınızı diğer üyelerimizle paylaşabilirsiniz. Yaptığınız yorumlarda adınızın görünmesini istemezseniz, yorum yazdığınız sayfada Yorumlarda adımın görünmesine izin veriyorum kutucuğundaki işareti kaldırabilirsiniz.
Favorilerime eklediğim ürünleri nasıl bulabilirim?
iles.com.tr'de Favorilerim sayfasını masaüstünde sağ üst köşedesindeki hesabım simgesine gelerek, mobilde hemen alt kısımda bulunan favorilerim simgesine tıklayarak kolayca görüntüleybilirsiniz.Favorilerinize eklediğniz ürünlerin listesine ulaşabilir, içlerinden dilediğinizi satın alabilir veya silebilirsiniz.
Stoğu tükenen ürünler tekrar satışta olduğunda nasıl haberdar olurum?
Ürün detay sayfasında Stoğu biten ürünlerde sepete ekle butonu kapanır ve onun yerine Gelince Haber Ver butonu aktif olur gelince haber ver butonuna tıklamanız yeterlidir, ürün tekrar stoğa geldiğinde sizlere e-posta gönderilir.Stoğa geldiğine dair bildirim alırsınız.
Gönderi Masraflarına İlişkin Sorumluluk
www.iles.com.tr resmi E-ticaret platformu, iade dönemi sırasında yalnızca bir iade gönderisi olmak şartıyla gönderi masrafını üstlenecektir. Bu nedenle, sipariş kapsamında iadeye tabi olan tüm ürünleri tek seferde göndermeniz gerekmektedir. Tek seferde göndermemeniz durumunda, kalan ürünlerin gönderi masrafı tarafınızdan ödenmek durumunda olacaktır. İade edilen ürünlerin eksik olması durumunda, eksikleri tamamlamanız gerekecektir. Eksiklerin tamamlanamaması uygun olmayan iade sayılacaktır. Gerekli olmayan ürünleri iade için göndermeniz durumunda, www.iles.com.tr söz konusu ürünleri size geri gönderecektir. Bu ürünlerin geri gönderim masrafını karşılamak sizin sorumluluğunuzdadır. İade edilen ürün kullanıcı tarafından ambalajı bozulmuş, kullanılmış, denenmiş ve iade politikasına uygun şekilde gönderilmemiş ise gönderi masrafının tarafınızdan ödenmesi gerekecektir.
.
Çerez Kullanımı

Çerez Kullanımı

İnternet sitemizden en verimli şekilde faydalanabilmeniz ve kullanıcı deneyiminizi geliştirebilmek için çerezler kullanıyoruz. Çerez kullanımını tercih etmiyorsanız tarayıcınızın ayarlarından çerezleri silebilir ya da engelleyebilirsiniz.